Huisartsencoöperatie West-Brabant

Klachtenregeling

Wij vinden het belangrijk dat u goede zorg krijgt en dat u als patiënt tevreden bent. Mocht dit niet het geval zijn, adviseren wij u dit in eerste instantie te bespreken met uw zorgverlener.

HCWB beschikt over haar eigen klachtenregeling. Klik hier voor onze klachtenregeling. Mocht u een klacht hebben over HCWB of over de zorg die aan u geleverd wordt voor één van onze zorgprogramma’s dan kunt u gebruik maken van het klachtenformulier hieronder.

Klachtenformulier voor de patiënt

Indiener van de klacht is:
Uw gegevens (degene die de klacht indient)(Vereist)
Straatnaam
Dient u de klacht namens iemand in (een patiënt)? Vul dan hieronder de gegevens van de patiënt in:(Vereist)
DD slash MM slash JJJJ

MM slash DD slash JJJJ
Beschrijf waarom u niet tevreden bent. Wilt u zo goed mogelijk beschrijven wat er is gebeurd?
Privacy en vertrouwelijkheid We gebruiken uw contactgegevens om u op de hoogte te houden van de voortgang van de behandeling van uw klacht. Na afhandeling van de klacht verwijderen wij uw contactgegevens. Wij hechten grote waarde aan de privacy van onze patiënten en de vertrouwelijkheid van hun klachten. Daarom willen we u graag informeren over hoe wij met uw gegevens omgaan: • Vertrouwelijkheid: alle informatie die u verstrekt in dit klachtenformulier wordt strikt vertrouwelijk behandeld. Alleen de betrokken medewerkers binnen onze organisatie hebben toegang tot deze gegevens. • Doel van de gegevens: de gegevens die u invult, worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van uw klacht en het verbeteren van onze dienstverlening. • Bewaartermijn: na afhandeling van de klacht bewaren wij uw gegevens gedurende de wettelijk voorgeschreven termijn. Daarna worden ze veilig vernietigd. • Inzagerecht: u heeft het recht om uw eigen gegevens in te zien, te corrigeren of te laten verwijderen. Neem hiervoor contact op met ons via info@hcwb.nl.